čtvrtek 23. prosince 2010

stačí se naučit


Myslím že jediné co je potřeba k tomu aby člověku bylo v zimě dobře, je naučit se s ní žít. Umět si jí užít.
A to já se učím...
Alespoň trochu.
Vlastně zima, věci co ve mě evokují zimní období na fotkách vypadají velice elegantně!

A tak bych vám chtěla představit pár věcí které jsou pro mě zimou.


Zimou ohlodaná na...pecku.


Tak krásné a něžné...a ledové






Stačí ho mít a je vám dobře.



A na závěr bych se s vámi chtěla podělit o jednu Bžubžu která dělá kníra z tužky.

4 komentáře:

  1. Úžasné fotky, zvlášť druhá a čtvrtá. A Bžubža je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni! Nádherné :) Buža je krásná :D

    OdpovědětVymazat
  3. nové články!juhůů..
    můj svetr a můj nejnádhernější knír, záviďte mi ho!:D...A Doty krásný Vánoce tobě!vlastně vám všem..:)

    OdpovědětVymazat
  4. BžuBža! A ten knír se fakt poved. Závidím! :D

    OdpovědětVymazat