pondělí 19. prosince 2011

hopky hup

Zaječí

14 komentářů:

  1. Dorotko to je paradni! Ja potrebuju od mlade talentovane umelkyne prsten kocku, privesek jako ma maminka a tohle tricko a rovnou uz vsechno dalsi co vymyslis! Je to fakt moc krasny a az budes mit nekdy cas k hromadnejsi tvorbe, tak si teta ze Svajcu objednava. Secko. I to co jsem jeste nevidela :). Moc se mi to libi!

    OdpovědětVymazat
  2. Ó, to já bych taky chtěla mít v hrudi díru, kterou by proskakoval zajíc! Řadím se do fronty za tetu ze Svajcu...

    OdpovědětVymazat
  3. Hopky hup, jsem tady ve frontě hned za tetou ze Švajcu a za Pondělíčkem.

    OdpovědětVymazat
  4. Mé milé, udělaly jste mi obrovskou radost! Opravdu by jste měly zájem o koupi jednoho zaječí? :) Pokud ano ozvěte se mi na mali dotydot@seznam.cz a mohly by jsme se domluvit, třeba bych je přes vánoce udělala ... :)
    A pro tetu jeve, my se snad uvidíme brzy, tak by jsis u mě mohla obědnat, a třeba už tu na tebe jedna kočičí bude čekat... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dorotko ty ses milacek! Jezisek to vidi :) a ne snad, my se totiz uvidime! Jiste ! :) tesim se na vas - ale tety bych taky nekdy rada videla :)

    OdpovědětVymazat
  6. A vůbec - teto ze švajcu, pondělíčko a miunko - kdo mi bude doma pomáhat, když si bude pořád jen čmrkat na trička? :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Mila, jiste pysna matko. Vono to s tou domacnosti taky bude OK, pac Jezisek Dorotku sleduje. A Tebe taky!

    OdpovědětVymazat
  8. Práce v domácnosti omezit na minimum ;o) ... já si pořád notuju "a proskočí ti srdcem". Dorotko :o*

    OdpovědětVymazat
  9. so cute! What a lovely design (:

    Emily
    x o x o
    www.rosepetaldeer.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. To je roztomilé a krásné a vtipné a všecko! řadím se taky do fronty pokud možno :D

    OdpovědětVymazat
  11. Děkjuu! :) zájemci prosím at se staví do fronty na : dotydot@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Cool idea!))
    I wish you inspiration, more))

    OdpovědětVymazat