neděle 28. listopadu 2010

chroup křoup

Zima je tu....

Když jsem byla malá, tak strašně moc jsem se těšila až se ráno probudím, roztáhnu záclony a
venku bude ta krásná bílá peřina.

...Sníh...

Spousta sněhu.

Ale teď, teď když vidím jak venku sněží, hned se mi vybaví to jak strašná zima mi venku bude a že se spousta věcí nebude dát dělat.Možná už jsem až moc pohodlná...Nebo možná na rozdíl od té doby co jsem byla malá a na zimu se těšila, teď už vnímám to že ta krása se brzy, alespoň tady v Praze, změní v cosi hnědého lepkavého a mokrého...V něco co postrádá tu krásu a vznešenost.
Ale nemůžu říct že se na sníh netěším!
Na sněhu a zimě mě baví ty maličkosti...To jak se vločky pomalu a ladně snášejí k zemi, to jak sníh křupe pod nohama, ten kouř od úst, a spousta dalších drobností....

A ještě jedna věc...Všimli jste si že když nasněží, začne zima, že všechny zvuky se změní?!
Když letí letadlo, jede auto, když někdo zavolá, dusot běžících nohou, pád věci na zem....
Všechny tyhle a jiné zvuky mají v zimně jiný tón.

Za poslouchejte se, a určitě si toho také všimnete.





Přišla a vše přikryla peřinou.



Vznešenou a na pohled křehkou peřinou.


Přikryla i to co nebylo připravené


A někdo už je naopak připraven...

Já ne!




3 komentáře:

  1. Krásné fotky. A jak čtu tak tvůj článek, říkám si, že zima není zas tak špatná... ale já ji prostě nemám ráda :D

    OdpovědětVymazat
  2. Winnie = to mě těší jestli je z toho článku zima laskavá... =)
    Jsem ráda že jsi ses ozvala a já tak mám tvou novou adresu blogu =)

    OdpovědětVymazat