úterý 30. listopadu 2010

šup rup 3 akce





Za poslední týden jsem žila docela kulturně, tak bych vám chtěla shrnout co vše jsem prohlédla a shlédla.

Minulý týden ve čtvrtek jsem byla s BžuBžou
v Anderleho galerii.
Znáte jeho pořad co dávají v rádiu?
Jmenuje se Láska za lásku .

Jsem na něm tak trochu závislá.Moc ráda ho poslouchám když kreslím.
V galerii byly vystaveny jeho malby a jeho dřívější grafiky a jeho nové malby.

Grafiky se mi líbí moc, nechápu jak dokázal tak skvěle vystihnout ty tváře a struktury.

Dokáže zastavit stárnutí a vyobrazit ho.
Mám pocit že všichni ty staří
na jeho obrazech vypadají tak šťastně a přirozeně.
Jak by je stáří a bolesti přicházející s ním vůbec netrápili.
A přitom nic nezlehčuje.
Nic neidealizuje.






A pak tu byly jeho malby...
A ty mi bohužel nic
neříkají...




A ve čtvrtek večer jsem byla mou kamarádkou pozvaná na křest knihy jejího tatínka
Lukáše Urbánka.

Křtila se kniha kterou on ilustroval a jeho žena napsala.
Knížka pro děti.Jmenuje se Babočky.

Doprovodný obrázek


No a v pátek, v pátek jsem byla na mém milovaném CODE:MODE a úplně mi to zkazilo náladu.
Bylo tam narváno, prostor krásný, ale nemyslím že by stánky byly dobře rozvržené.
A pomalu a jistě se vytrácí originalita.
Ano, vše je to originální oproti každodenní šedi,
ale mezi sebou se nápady už smísili natolik že je skoro vše stejné....
Ani chuť něco si koupit jsem neměla.
A fotku mám je jednu....

3 komentáře:

  1. Páni. To bylo opravdu kulturní! :) Ty obrazy se mi opravdu moc líbí. A Code:Mode...je mi líto, že se ti to nelíbilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Andrleho galerie byla super:))už sis koupila ty pohledy tam?:D

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, ta stařenka je skvělá! Nechápu, opravdu ne... Tak to jsi měla zajímavý týden, taky bych takový chtěla!

    OdpovědětVymazat