čtvrtek 11. listopadu 2010

kruhy všude, hlavně pod očima, úsměv nikde


Asi už půjdu spát...Posledních asi tak pět hodin jsem se do sebe snažila nahustit chemii a fyziku, a zaprvé to k ničemu nevedlo, a za druhé mě to absolutně vyčerpalo.
Dnes bylo alespoň hezky. tak ponuro!
Zítra až najdu trošku času budu vám vyprávět o mojí nové nalezené žluté koloběžce.
A už žádné podzimní smutky, takže všichni Úsměv!



Tak dobrou noc.
Pac a pusu.

8 komentářů:

  1. žlutá koloběžka!hvězda dne!:D:Dkoukej na ní zítra přijet do školy!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Halet nevím nevím, jestli je na to ještě psychicky připravená =D je ještě dost vyklepaná z toho jak byla ztracená =)
    Nevím jestli zejtra budu stíhat tu kavárnu. =...(

    OdpovědětVymazat
  3. Tak v prvé řadě přeji, ať tu fyziku a chemii zvládneš... jsou to předměty které mi nejdou (hm, ačkoliv mám z chemie zatím samé jedničky :D)...
    A tak fotka je úžasná!
    Podzimní smutky? Já chápu, že většina lidí chápe podzim jako ponurý a nepříjemný, chybí jim sluníčko (vážně jsem napsala sluníčko? hm, tak jsem myslela slunko :D) Já jsem totiž divná. Podzim miluju (to by ještě nebylo tak divné), ale když vyleze slunko, nepřirovnala bych to, že se na nás usmívá, ale že se nám vysmívá... jako by nám naschvál škodolibě svítilo do obličeje a smálo by se nám, jak se potíme... brrr... :D Jej...
    Jinak děkuji za pochvalu fotek a jsem ráda, že jsi s tím nejúžasnějším a nejhodnějším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Jů, děkuju! Jistě že mi to nevadí! I mně se líbí první fotka více :D A vážím si Tvého názoru :)

    OdpovědětVymazat
  6. Poprvé jsem se zděsila, že může existovat NĚKDO, kdo se budu v pátek večer učit, ale po přečtení data "vydání", uklidnila jsem se :D Jo, a kde máš ty kruhy? Myslím ty před očima.

    Re: Jojo, samotnou fotku bych nikdy nezveřejňovala. Chtěla jsem jen něco říct, a tak je ten článek umístěn v rubrice ČLÁNKY :D

    OdpovědětVymazat
  7. AAaach! Konečně jsem přišla na to, jak přidat komentář :D (nesměj se, počítače mě nemají rádi :D)
    Miluji tvé fotky! Jsou kouzelné :)
    Fyzika je zlo. To se prostě nejde naučit. Měla jsem stejný problém jako ty, ale tahák to vyřešil (pšt!)
    Dnes je u nás hezky, takže mám jen úsměv :)

    OdpovědětVymazat